خاطره مرحوم مرتضی احمدی از دربی سال 52
فیزیک ، لیزر و پلاسما
«اگر کسی احساس کند که هرگز در زندگی دچار اشتباه نشده، این بدان معنی است که هرگز به دنبال چیزهای تازه در زندگیش نبوده است.»-آلبرت اینشتین

من کارمند راه آهن بودم. آخر ماه حقوق مزایای خودم که 700 تومان می شد را گرفتم و از آنجا یک راست به ورزشگاه رفتم تا بازی پرسپولیس با استقلال که آن زمان تاج بود را ببینم. دل توی دلم نبود.
گفتم یا ابوالفضل (ع) هر گلی که پرسپولیس بزند، صد تومن را صدقه کنار می گذارم.
پرسپولیس گل اول را زد، صدتومن را از جیبم در آوردم و در آن جیب گذاشتم. گل دوم را زدیم، صدتومن دیگر درآوردم و در آن جیبم گذاشتم. همین طور گل سوم و چهار و پنجم. گل ششم را که زدیم گفتم یا ابوالفضل(ع) غلط کردم، حداقل صدتومن برای خودم بگذار.
من بدون پول چکار کنم. ابوالفضل(ع) به تاج رحم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل لشنی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 9843
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1